Šta pokreće SEO?
Jedini pravi način za put do prve strane Google-a
Sadržaj
Prvo - osnovno i neizostavno
Sadržaj koji ima vrednost
Sadržaj web sajta je osnova. Web sajt MORA da ima kvalitetan sadržaj koji posetiocima pruža ono zbog čega su došli na taj sajt.
Ukoliko imate web sajt u vezi prodaje vrata ( ulaznih, sobnih, balkonskih… ) onda na tom web sajtu korisnici moraju da pronađu sve relevantne informacije o Vašim proizvodima.
Sadržaj ne sme da bude štur i siromašan. Pored cene i tehničkih karakteristika treba postaviti i slike varijacija proizvoda, slike detalja ( šarke, dihtung gume… ). Ali takođe treba da postoje i informacije o mogućnostima plaćanja, uslovima kupovine, načinu preuzimanja/dostave, periodu i načinu reklamacija, mogućnosti ugradnje… pa sve do obaveštenje da koristite kolačiće na web sajtu…
Mnogi greše prilikom optimizacije web sajta za pretraživače jer sadržaj prilagođavaju pretraživačima. Pretraživači nisu klijenti i neće ništa kupiti od Vas! A pretraživači više cene kada se korisnik zadrži na Vašem sajtu nego kada ste 100 puta ponovili vrata – vrata – vrata…
Pomaže korisnicima ali i Google-u
Interni linkovi
Interni linkovi su obavezna stavka na putu pozicioniranja Vašeg web sajta na prvoj strani Google pretraživača.
Svi pretraživači a naročito Google koji je kod nas najzastupljeniji koristi interne linkove koji su postavljeni u tekstu da istraži stranice na koje ti linkovi upućuju. Odlično, upravo to je ono što Vam je potrebno.
Interni linkovi su korisni i posetiocima web sajta koliko i pretraživačima. Primer linka koji je postavljen na pravom mestu u pravo vreme bi bio link ka stranici SEO Optimizacije gde možete da pogledate više informacija o bitnim aspektima SEO Oprimizacije.
Interni linkovi treba da budu postavljeni kada god to situacija dopušta. Naravno, ne treba preterivati, ali treba koristiti svaku priliku jer interni linkovi koriste i korisnicima i Google-u. Najčešće se koriste interni linkovi ka uslugama/proizvodima, početnoj strani i kontakt strani. 😉
I internet poštuje preporuke
Ulazni linkovi
Ulazni linkovi – backlink-s su upravo to, preporuka koju Vašem sajtu daje web sajt sa kojeg je preporuka stigla.
Kao što pretraživači kruže Vašim sajtom i pregledaju sadržaj i interne linkove isto tako kruže i svim ostalim web sajtovima. Kada na nekom web sajtu naiđu na link koji vodi do Vašeg web sajta taj podatak se zapisuje i koristi kao informacija koja podiže rank Vašeg web sajta.
Svi znamo koliko usmena preporuka znači u poslovanju. Backlink je digitalna preporuka koju pretraživači koriste da utvrde Vaš rank ( proverite rank Vašeg sajta klikom na link ). Ovo je ujedno primer backlink-a koji pomaže rangiranju web sajta ahrefs.com.
Ulazni linkovi su poslednja stvar koja se radi na web sajtu. Postavljanje linkova na drugim web sajtovima se radi kada je Vaš web sajt spreman za rast.
Ulazni linkovi najviše doprinose pozicioniranju na pretraživačima upravo zato što je to najteža kategorija SEO optimizacije. Sadržaj i interne linkove svako može da postavi a ulazne linkove sa većine kvalitetnih sajtova ne možete da dobijete gratis.
Upravo zboj toga je ovo stavka koja može da Vas podigne na prvu stranu Google pretrage. To je način da pređete konkurenciju.
P.S. Sadržaj i interni linkovi moraju da budu uređeni da bi backlink-s dali rezultate.
Hajde da porazgovaramo
Piće je na naš račun 😀
Pozovite nas
+381 62 341 364
Kancelarija
Ustanička 189, Beograd
Pošaljite nam poruku
info@maxdigital.rs