Šta je Internet Marketing?
Internet marketing je osnova napredka u digitalnom svetu.
A ne zaboravite sve postaje digitalno…
Internet Marketing je oglašavanje Vašeg proizvoda ili usluge na internet stranicama trećih lica. Te stranice mogu da budu pretraživači (google), društvene mreže (Facebook, Instagram…) ili sajtovi koji prikazuju reklame trećih lica.
Najčešće se koriste dve platforme za oglašavanje: Google i Facebook.
Na ovoj strani ćemo preciznije da opišemo tipove reklama, lokacije za prikaz i sam proces reklamiranja.
Google Ads
Reklamiranje preko Google Ads platforme je najbolji način internet reklamiranja. Reklame koje isporučuje Google mogu da se postave na nekoliko važnih lokacija:
- Reklame u pretrazi
- Gmail
- Youtube
- Partnerskim sajtovima
- Reklame u pretrazi se prikazuju zajedno sa rezultatima pretrage za zadati pojam. Sigurno ste primetili da kada ukucate u pretragu „Samsung S20“ obavezno među prvim rezultatima vidite oglase prodavnica koje prodaju Sasmung S20. Google ne želi da nameće svoje reklame preterano pa se shodno tome prikazuju par oglasa na početku i par na kraju svake stranice pretrage. U pretrazi se prikazuju tekstualni oglasi.
- Reklame na Gmail-u i Youtube-u se prikazuju na tim lokacijama. Na Gmail-u su tekstualni na vrhu stranice. Na Youtube-u su video oglasi na početku, kraju a negde i u sredini videa. Kao i oglasi koji se nalaze pored prostora za video klipove.
- Partnerski sajtovi su jednako bitni kao i reklame u pretrazi. Prikaz reklama na partnerskim sajtovima je važan deo ponovnog ciljanja potencijalnih klijenata. Oglasi koji se prikazuju na partnerskim sajtovima su pretežno orijentisani vizualnom prikazu.
Facebook Ads
Reklamiranje preko Facebook Ads platforme je najbliže korisnicima. Reklame koje se prikazuju na Facebook mreži obuhvataju Facebook, Facebook Messenger, Instagram, IGTV, Facebook Marketplace…
Ovaj način reklamiranja može da bude delimično ciljan ili ponovno ciljan.
Delimično ciljanje je opširnije i može da obuhvati lokaciju, godine, interesovanja i stavove potencijalnih klijenata. Odlično je za pružaoce usluga na lokalnom području i lokalne prodavnice svih tipova. Na globalnom nivou je ovaj tip reklamiranja poželjan i potreban da bi se došlo do ponovnog ciljanja.
Ponovno ciljanje je ciljanje potencijanih klijenata na osnovu akcija koje su preduzeli u vezi Vaših stranica na Facebook i Instagram platformi, kao i Vašeg web sajta. Ponovno ciljanje i upravo to što i naziv govori – ciljanje osoba nakon inicijalne aktivnosti sa Vama. Ovo je dobar način da se obratite osobama koje su pokazale interesovanje za Vaš biznis.
E-mail Marketing
Ovo je veoma široka grupa. Većina prvo pomisli na mejlove koji dosađuju korisnicima – kupi, kupi, kupi… Ali to nikako nije slučaj.
E-mail marketing se svakodnevno koristi širom sveta i ima veliki uticaj.
Zar nije zgodno kada Vas neko putem mejla podseti da Vam ističe ugovorna obaveza kod mobilnog operatera i ponudi Vam novi telefon? Ili kada Vam stigne podsetnik da Vam ističe registracija za auto i ponudi Vam povoljnije uslove za ragistraciju?
Nije svaki mejl spam. E-mail marketing ne mora da bude čisto reklamiranje. Možete potencijalnim korisnicima da ponudite savet ili korisnu informaciju. Za uzvrat imate sopstvenu listu korisnika koja će vrlo rado pogledati šta ste im napisali.
Kvalitetna lista za E-mail marketing se prikuplja postepeno kao i poznansta u fizičkoj radnji.
Magija Digitalnog Marketinga
Šta je magija digitalnog marketinga?
Da li Vam dešavalo da nakon pretrage ili razgledanja nekog proizvoda ili usluge kasnije na različitim mestima vidite reklame za baš taj proizvod ili uslugu?
Upravo to je magija oglašavanja na internetu.
Odlično je prikazati reklame osobama koje pripadaju ciljanoj grupi, još bolje je prikazati reklame osobama koje su već pokazale interes za Vaše proizvode ili usluge.
Kako to funkcioniše?
Da bi se došlo do mogućnosti da se koristi ponovno targetiranje (Re-Targetiranje) neophodno je da korisnici prvi put posete sajt ili profile društvenih mreža. Da biste ponovno targetirali publiku, morate da imate publiku koja je već imala interakciju sa Vašim biznisom. Na sajtu se postavljaju kodovi koji prikupljaju informacije o posetiocima: kolačići. Oni prikupljaju samo osnovne informacije koje su potrebne za svrhe marketinga.
Glavna prednost je to što možete da odredite tačno kome ćete prikazati koju grupu oglasa. Ako imate na primer prodavnicu i korisnik dođe na stranicu „zvučnići“ možete kasnije da mu prikazujete oglase zvučnika koji su ga i interesovali.
Klasični vs Internet Marketing
Razlike između klasičnog i internet reklamiranja ogledaju se u nekoliko segmenata.
- Ciljanje potencijalnih korisnika
- Klasični marketing ima manje mogućnosti preciznog ciljanja potencijalnih korisnika. Kod klasičnog marketinga ne možete da odredite ko će da kupi novine gde je Vaš oglas postavljen niti ko će da gleda televizijsku emisiju u okviru koje se prikazuje Vaša reklama.
- Internet marketing ima neuporedivo više mogućnosti za precizno ciljanje. Prilikom postavljanja reklama može da se odredi pol, uzrast, lokacija, interesovanja i razne druge osobine ciljane grupe.
- Ponovno ciljanje potencijalnih korisnika
- Kod klasičnog marketinga nije moguće da se odredi ko reaguje na reklamu i kome treba prikazati još reklama.
- Kod internet marketinga precizno znate ko je napravio prvi korak na putu da postane Vaš korisnik.
- Interakcija sa potencijalnim korisnicima
- Ovde klasični marketing ponovo gubi borbu jer nemate direktan odgovor na sadržaj koji korisnici vide. Primeti se da li ima više poziva ili poseta radnji i to jeste merilo.
- Internet marketing ovde pokazuje svoju praktičnost i funkcionalnost. Korisnik jednim klikom može da vidi sve informacije o proizvodu/usluzi ukoliko ga zanima, kao i da izvrši kupovinu/narudžbinu. Bez zvanja telefonom, čekanja u redovima itd…
- Prilagodljivost novim situacijama
- Verovatno ste primetili da u toku velikih sportskih događanja neke reklame na televiziji promovišu podršku klubovima koji su ispali iz takmičenja. To je zato što ne može brzo da se snimi novi spot niti da se plasira na televizijsku šemu.
- Internet marketing nam dozvoljava da u nekoliko sati promenimo kompletan sadržaj i prilagodimo se trenutnoj situaciji.
Zašto biste nas odabrali?
Zato što možemo da Vam ponudimo kvalitetan, ciljani, potkrpljen rezultatima a jeftin digitalni marketing!
Kako to?
Veoma jednostavno: Cenimo i Vaš novac ali i naše vreme.
Svakom projektu pristupamo kao da nam je jedini. Nakon inicijalnog sastanka informativnog karaktera, predlažemo Vam rešenje na osnovu Vaših ideja i našeg istraživanja tržišta. Ispravke radimo odmah na drugom sastanku i proces može da počne!
Vaše reklamne kampanje počinju da generišu rezultate već za nekoliko dana. Molimo Vas da imate na umu da je za merljive rezultate potrebno malo više vremena.
Uspeh kampanje zavisi od nekoliko faktora, najviše od budžeta. Naš zadatak je da, za što manji ulog, pokušamo da Vam obezbedimo što veću vidljivost.
Sve kontakt informacije možete da pogledate na kontakt strani.
Značaj UX dizajna na web sajtu: Moć korisničkog iskustva
U današnjem digitalnom dobu, veb lokacija služi kao lice svakog preduzeća ili organizacije. To je primarna platforma za uspostavljanje onlajn prisustva i interakciju sa korisnicima.
6 najboljih alata za izradu web sajta
Izrada web sajta je ključna komponenta za uspešno poslovanje u današnjem digitalnom dobu. Bez obzira da li pokrećete blog, prezentujete vašu kompaniju ili prodajete proizvode
Pre nego što počne izrada veb-sajta
Pregledaćemo par tema za razmišljanje na koje treba da obratite pažnju kada na red dođe izrada veb-sajta za vašu firmu, preduzetničku radnju ili bilo kojeg