Iskoristite Društvene Mreže!
Društvene mreže su pravo mesto da pokažete svoju kreativnost.
Društvene mreže zauzimaju značajni udeo u posetama internet stranica, na globalnom i lokalnom nivou. Što je još važnije korisnici provode najviše vremena na društvenim mrežama. Više nego na svim drugim sajtovima i vraćaju se više puta dnevno.
Iskoristite potencijal društvenih mreža da se predstavite korisnicima na njihovom terenu!
Uticaj Društvenih Mreža
Korisnici dobrovoljno posećuju društvene mreže, i to rade sa zadovoljstvom. Na društvenim mrežama se osećaju kao da su među prijateljima. Sprijateljite se sa korisnicima. Vremenom, dok gradite mrežu prijatelja, gradite i reputaciju.
Za neke odluke je potrebno vreme. Ako potencijanli korisnici prate vaše objave, dajete im vremena da Vas prihvate.
Šta Vi radite kada Vam je potrebna neka informacija? Pitate prijatelja za koga smatrate da bi mogao da ima tu informaciju. Ako on ne zna ili Vam to ne odgovara, tražite dalje. Isto tako treba da date do znanja što većem broju ljudi čime se bavite. Kada im bude zatrebalo nešto što Vi možete da im ponudite logično je da prvo kontaktiraju one sa kojima su na neki način upoznati.
Da li ste znali da Vam je potreban lepši mobilni telefon ili veći televizor pre nego što ste saznali da postoji i videli ga? Kako biste znali da želite da idete na Maldive ili Karibe da to niste negde videli?
Nije neophodno da prvo zatrebate korisnicima da bi Vas kontaktirali, ali je neophodno da im predstavite proizvod/uslugu. Ne bi bilo prvi put da neko kupi ili uradi nešto što nije ni znao da mi je potrebno…
Profili na Društvenim Mrežama
U socijalnom svetu, gde je održavanje kontakata imperativ, prisustvo na socijanim mrežama je neophodno.
Prema svim statistikama, Facebook je najpopularnija društvena mreža. Odmah iza je Instagram koji takođe pripada Facebook grupaciji. Koriste se i druge socialne mreže ali je njihova zastupljenost, naročito u Srbiji, dosta manja.
Inastagram, iako zvanično ima manje korisnika, ima isti udeo u vremenu koje korisnici provode na socijalnim mrežama kao i Facebook. Te dve društvene mreže pretežno koristi oko 80% populacije korisnika socialnih mreža u Srbiji. Koriste se i LinkedIn, Twitter, Snapchat itd. ali u manjem broju, i korisnici tih mreža imaju i koriste i Facebook i Instagram.
Pravo mesto za digitalni marketing na društvenim mrežama u 2020. god. su upravo Facebook i Instagram.
Facebook je društvena mreža sa najvećim brojem korisnika. Facebook stranica je osnova za Instagram stranicu, kao i za reklamiranje na obe platfome.
Na Facebook stranici mogu, i treba da se postave, što više informacija o Vašem preduzeću. Na taj način su na dohvat ruke potencijalnim klijentima.
Facebook ima više opcija za deljenje sadržaja od svih drugih platformi. Na vašim objavama možete da podelite Youtube klipove, sopstveni video sadržaj, Vaš web sajt, stranice sa sajtova, fotografije, tekst, oglase za posao…
Facebook je osnova za predstavljanje Vaše firme na društvenim mrežama.
Instagram je društvena mreža sa najvećim rastom u poslednje vreme. Najbolje funkcioniše kada je sinhronizovana sa Facebook stranicom Vašeg preduzeća.
Instagram je namenjen prvenstveno za komunikaciju putem vizuelnog sadržaja. Fotografije i kratki video klipovi su osnova Instagram doživljaja.
Na Instagramu je najvažnija kvalitetna i vizualno primamljiva objava.
Kontinuitet na Instagramu ima važnu ulogu. Pogledajte samo profile osoba koje objavljuju više puta dnevno. Ako niste spremni da objavljujete kvalitetan sadržaj bar jednom nedeljno, nemojte ni da se upuštate u ovaj način komunikacije sa klijentima.
Benefiti Društvene Mreže
Gde još možete besplatno da se reklamirate?
Nigde! Bar ne sa ovolikim potencijalom.
Kao i kod svake promocije, potrebno je puno truda da bi se došlo do rezultata. Uspeh na društvenim mrežama je dugotrajan proces ali je isto tako i dobit dugotrajna. Uključenje u komunikaciju sa klijentima na ovom nivou približava Vas potencijalnim klijentima na bazi delimično izgrađenog poverenja kroz interakciju sa Vašim profilom.
Imate mogućnost da komunicirate sa potencijalnim klijentim i osluškujete njihove potrebe iz prve ruke.
Interakcije preko komentara, anketa i upitnika mogu da Vam ukažu na propuste ili možda potrebu za unapređenjem asortimana/usluga. Ovakve informacije inače ne biste imali, bar ne besplatno.
Postojanje stranica/profila na društvenim mrežama je takođe neophodno za reklamiranje na tim sajtovima.
Zašto biste nas odabrali?
Zato što mi želimo da Vi uspete!
Tako je! Cilj nam je da uspete, da budete zadovoljni i da nas preporučite.
Nije nam cilj da uradimo unapred predviđene korake i objasnimo Vam kako eto imate više pratilaca.
U dogovoru sa Vama, možemo da vodimo sve radnje na Vašim profilima ili da učestvujemo zajedno u pripremi, objavljivanju i interakcijama.
U svakom slučaju posebno analiziramo tržište i Vaš trenutni napredak pa na osnovu analize i Vaših želja izlazimo sa ponudom.
Sve kontakt informacije možete da pogledate na kontakt strani.
Značaj UX dizajna na web sajtu: Moć korisničkog iskustva
U današnjem digitalnom dobu, veb lokacija služi kao lice svakog preduzeća ili organizacije. To je primarna platforma za uspostavljanje onlajn prisustva i interakciju sa korisnicima.
6 najboljih alata za izradu web sajta
Izrada web sajta je ključna komponenta za uspešno poslovanje u današnjem digitalnom dobu. Bez obzira da li pokrećete blog, prezentujete vašu kompaniju ili prodajete proizvode
Pre nego što počne izrada veb-sajta
Pregledaćemo par tema za razmišljanje na koje treba da obratite pažnju kada na red dođe izrada veb-sajta za vašu firmu, preduzetničku radnju ili bilo kojeg