Šta je Digitalni Marketing?
Da bismo odgovorili na pitanje šta je digitalni marketing moramo prvo da odgovorimo na pitanja:
- Šta je Marketing?
- Šta znači Digitalni?
Prema definiciji Američke Marketing Asocijacije, marketing je: aktivnost, skup institucija i procesi za kreiranje, komunikaciju, isporuku i razmenu ponuda koje imaju vrednost za kupce, klijente, partnere i društvo uopšte.
Dakle, marketing podrazumeva sve one rednje koje se čine u cilju promocije.
Digitalni, u frazi digitalni marketing, odnosi se na deo marketinga koji je baziran na promociju proizvoda i usluga putem digitalnih medija: Internet, televizija, aplikacije…
Pokrivenost Digitalnog Marketinga
Digitalni marketing pokriva veliki broj različitih lokacija i pristupa. Primenjuje se na sajtovima pretraživača, društvenim mrežama, partnerskim sajtovima, preko mejla, putem sms poruka, u aplikacijama za mobilne telefone i računare itd…
Digitalni marketing ima najveći broj korisnika, potencijalnih klijenata. Danas svi koriste digitalne medije, od male dece koja igraju igrice do penzionera koji čitaju novine na internetu.
Zašto je Digitalni Matketing poseban?
Najveća prednost digitalnog marketinga je u interakciji sa korisnicima i u merljivosti uspeha.
Interakcija na digitalnim medijima je trenutna. Korisnik ima mogućnost da kupi proizvod čim mu se svidi. Ili da zakaže uslugu kada njemu odgovara. A sve to iz fotelje dok gleda tv ili se igra sa decom.
Merljivost uspeha je veoma važna. Zar ne? Koristi se za prilagođavanje toka budućih akcija i optimizaciju postojećih. Većina platformi nudi prikaz učinka u realnom vremenu.
Ako još uvek niste dobili odgovor na pitanje šta je digitalni marketing pogledajte stranicu internet marketing za više informacija.
Sve kontakt informacije možete da pogledate na kontakt strani.