Kako treba da izgleda web sajt u modernom dobu?

U digitalno doba svaka kompanija koja poštuje sebe mora da bude u stanju da računa na najsavremenije web stranice.

Web-sajt-u-modernom-dobu-izrada-sajtova-cene-igled-na-mobilnom-telefonu-max-digital-concept-beograd

U 2020. godini posete zastarelim ili neprofesionalno uređenim web stranicama mogu da osujete sve napore koje svaka kompanija ulaže u svoje poslovanje.

Cilj korporativne web stranice je u suštini da predstavi posao i ubedi stare i nove kupce da odaberu proizvode ili usluge koje se nude. Uspeh web lokacije često odražava uspeh kompanije i leži u načinu na koji se ova prezentacija održava. Mora da bude korisna onima koji surfuju i da ubedi korisnika da se vrati nekoliko puta.

 

Ovo su 6 osnovnih karakteristika koje čine moderan i efikasan websajt:
  • Web lokacija mora odmah da pruži informacije o tome šta kompanija radi i koju svrhu (pozicioniranje brenda). Svaka stranica mora da ponudi pravi koktel teksta i slika: ako ih je previše, oni odvlače pažnju posetioca. Ako, pak, ima previše reči, rizikujete da dosadite i izgubite potencijalnog kupca.
  • Svaki element vaše web stranice, i tekstualni i vizuelni, mora imati svoju svrhu. Dobra web stranica nema ništa suvišno. Pažnja takođe treba da bude usmerena prema doziranju boja, najbolje stranice su one sa dominantnom bojom ili najviše 2. Ovo takođe služi za identifikovanje i jačanje slike brenda, pomislite na plavu boju Facebook-a, belu Tvitter-u ili crveni gradijent Instagrama.
  • Navigacijski interfejs mora da bude što lakši i intuitivniji, kako bi se olakšalo kretanje ljudi sa jedne stranice na drugu i unutar menija. Jasno je da će korisnici, ukoliko brzo i lako ne pronađu ono što traže, napustiti vašu web lokaciju da bi negde drugde pronašli ono što im treba.
  • Dobar web sajt u modernom dobu je brz. Svaka stranica mora da se učita za nekoliko sekundi. Dokazano je da korisnik ne čeka duže od 5-6 sekundi da se stranice učitaju. Nemaju vremena za gubljenje i ne samo da žele odgovor na svoja pitanja nego žele najbolje moguće i u najkraćem mogućem roku, u suprotnom menjaju lokaciju. ( brzinu sajta možete da proverite na sajtu GTmetrix )
  • Dobar web sajt u modernom dobu ne može da ne bude „prilagodljiv“. Što znači da mora da bude prilagodljiv svakoj vrsti mobilnih uređaja, uključujući tablete i pametne telefone da bi se uvrstio među „dobre“ sajtove. Google podstiče prvenstveno indeksiranje za mobilne uređaje.
  • I poslednje, ali ne najmanje važno: dobra web lokacija mora da bude ažurirana! Sadržaj predstavlja srce web stranice koje kuca, ono što ga održava u životu i neprekidno ga hrani. Mora da sadrži česte i korisne blogove. Web sajt ne sme da propusti šansu za postavljanje povratnih linkova, odnosno veza sa drugim prijateljskim web lokacijama koji će Vam uzvratiti uslugu.

 

Zaključak

Prilagođavanjem ovih 6 funkcija vašoj korporativnoj web lokaciji imaćete veću vidljivost u pretraživačima i posledično veći promet. To dovodi do većeg procenta konverzija i bržeg postizanja poslovnih ciljeva.

Sada kada znate kako da imate najbolje u 2020. prilagođavanjem ovih 6 funkcija, da li ste spremni da napravite svoju web lokaciju i budete ispred svojih konkurenata?

Pošaljite upit ili nas kontaktirajte da zakažemo sastanak.

Svoja pitanja možete da postavite i u komentarima ispod. Naročito ako mislite da mogu i drugima da koriste.


Ivan

U svetu digitalnih komunikacija, neodgovorno je ignorisati digitalno prisustvo. Moja vizija je da što više firmi uključim u proces digitalne komunikacije. Bavim se izradom sajtova, digitalnim marketingom, društvenim mrežama i ostalim delatnostima koje unapređuju poslovanje mojih komitenata.

0 komentara

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *